subota, 11. svibnja 2013.

Pruge i neon

Htjela bih s vama da podjelim sreću. Helanke na pruge konačno su moje! :) Kombinovala sam ih sa Levi's prslukom i neon baletankama. Neon i pruge savršena kombinacija! Nadam se da i vi mislite tako. 








Broj komentara: 14:

  1. helanke su predobree, kao i sve ostalo <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se kombinacija baš sviđa,no smatram da bi uz tu kombinaciju bolje išle starke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam baš to htjela da kažem. Al' super je ostatak kombinacije. Prsluk mi se posebno sviđa :D

      Izbriši
    2. Ma kakve starke :) Meni je baš fora ovako

      Izbriši
  3. odlicna kombinacija :))


    http://www.streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno si uklopila helanke sa denim prslukom i neon baletankama!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicna kombinacija i pozadina ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. super kombinacija! Svidjaju mi se helanke :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Neon i pruge savršena kombinacija da!!! I ja jedva cekam imat hlace sa prugama, jedva, i nositi ih sa neon majice, =D
    tvoj outfit je bas savrsen =D <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  8. oh how I love your striped pants and the denim vest! Your neon shoes are also so nice!

    I was wondering if you'd like to follow each other via Blogspot/GFC? If so, just tell me when you followed me and I'll immediately (!) follow back! I'd really like to stay in touch with you!

    Lots of love, Lory xoxo

    http://nomoneyforhighfashion.blogspot.ch/

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno, i odlicno ti stoji ;)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Komentarišite, uživam čitati vaše komentare i savjete. :)