ponedjeljak, 17. lipnja 2013.

Tergalke

Većina mladih sigurno ne znaju šta su tergalke. To su nosale naše bake i mame. I ja sam skoro saznala. I sada znam da su pravo vintage blago. Sitno faltane i upeglane ili nabrane suknje su tergalke, pravljene su od tergala a svaka faltna se upeglavala. Jako ih je teško peglati, to kažem iz iskustva. Mama kaže da su čuvane samo za posebne prilike i da ne zna kako se sjedilo u njima a da se očuvaju faltne.
Ja sam tergalku ukombinovala sa crnim topom i bakarnom ogrlicom koja je kupljena u našem divnom Mostaru koja nekako izgleda vintage i uklapa se sa suknjom. 

Top: No name
Suknja: Vintage
Baletanke: Kitten ( OFFICE SHOES)
Torbica: ZARA
Ogrlica: No name ( Mostar)





Broj komentara: 8:

  1. bas si kreativna,divno mi je ovo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan outfit! Super ti stoji suknja, i ja imam jednu maminu crnu "tergalku" i obozavam je <3
    P.S. Nisam znala da se tako zovu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Vintage girl! Bas si u tom stilu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. jako lijepa suknja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicna kombinacija i super fotkice!

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. nevjerovatno, just love it :))

    xox
    bloisfasion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentarišite, uživam čitati vaše komentare i savjete. :)